Sämsta stenarna

Fatta mig inte fel, jag hade inte tackat nej till en diamant eller två. Men självklart finns det fler dåliga stenar än bra. Se bara vad vi har ibland oss:

5. Kullersten

Vare sig du åker bil, cyklar, åker skateboard eller inlines, går ut med hunden eller promenerar i dina högklackade skor så är vi nog överens om att allt är bättre än den här gatan.



4. Ayers Rock
Det är ett populärt turistmål att åka till den stora röda stenklumpen i outbacken i Australien. Tack vare det finns det alltid rester av röd sand i offentliga tvättmaskiner i hela landet, som ser till att alla dina kläder blir röda för evigt. Tack, backpackersvin.



3. Den rullande stenen i ”Like a Rolling Stone”

Tänk dig att du har allt och sedan förlorar…ja, allt. Du har träffat rock bottom. Då skriver en kille en hatsång om dig. Som om inte det räcker så blir låten en av de största folksångerna genom tiderna. Nej, jag skulle inte vilja vara i hennes skor.



2. Stenen i "sten, sax, påse"
Det finns nog ingen som går in i en tuff kluns och tänker att "påsen vinner alltid. Inget kan stå emot dess våldsamma angrepp genom…ehm...övertäckning". Stora starka grabbar väljer alltid den trogna hårda stenen för att den är så himla badass. Och förlorar alltid.



1. The Rock

Det är nog inte så mycket att jag hatar The Rock, utan det är nog mer The Rocks fans jag hatar. Och sen är det väl lite så att hans fans hatar honom också. Hans miljontals fans från wrestlingdagarna stämplade ju honom som en sellout när han lämnade WWE, och det känns väl inte som att han gjort någon impact i filmvärlden än. Och nu har tydligen bytt namn från The Rock och börjat använda sig av smeknamnet ”Dwayne Johnson” - vad fan handlar det om? Hellre att han kallar sig Rock Johnson och blir porrskådis.



/DN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0